top of page
  • Writer's pictureMorit Salter

צילומים משפחת פסין



לכבוד יום הנישואין של ההורים, העניקו להם ילדי משפחת פסין מתנה נפלאה- צילומים משפחתיים!


כבר מתחילת הצילומים, הבנתי שזוהי משפחה עם דינמיקה מיוחדת כפי שעוד לא יצא לי לפגוש.

הם הגיעו רגועים ומשוחררים, מוכנים עם דפים שעליהם רשמו בדיחות אישיות של המשפחה, ובנוסף לכך הגיעו לבושים בצבע אחיד. ידעתי שנהנה מהצילומים האלו.


משפחת פסין היא באמת משפחה יחידה במינה. לא קשה לראות את הקשרים העמוקים שיש בין בני המשפחה, את הקלילות ושמחת החיים הנהדרת שהם מקרינים.







המשפחה זרמה עם ההצעות וההנחיות שלי במשך הצילומים, ומעבר לכך העלו רעיונות משלהם, ושמחתי שכך שכן זה מה שמאפשר לראות את אופי המשפחה דרך התמונות.

הם ביקשו שאצלם תמונה שלהם כאשר אני מלמטה והם מעליי במעגל, ואני נעניתי בהתלהבות!



בתור צלמת לפעמים יש צורך שאצלם כמו זבוב על הקיר כדי לאפשר אווירה נוחה אצל המצולמים, אך עם משפחת פסין הכל היה בנינוחות, ולא הרגשתי שאני עושה זאת רק בתור עבודה, אלא הרגשתי שגם הם וגם אני נהנית כיוון שהם השרו תחושה כזו טובה.

ריגש אותי לראות האהבה בין בני המשפחה, את הבדיחות, הפתיחות והאווירה הטובה.



 





95 views0 comments
bottom of page