top of page
  • Writer's pictureMorit Salter

כיצד היוגה שינתה את חיי



לכבוד סיום שנת התשע"ח ותחילת השנה החדשה, החלטתי לשתף אתכם באחד הדברים הכי משמעותיים שהשפיעו עליי בשנה שעברה: יוגה.

אמנם נראה שאין קשר ישיר בין יוגה לצילום או אומנות, אך מטרתי בבלוג היא לתת לאחרים השראה לחיות את החיים הטובים ביותר, והיוגה בהחלט יכולה לעזור בכך.


היוגה מעצבת אותי להיות אדם טוב יותר: היא מחברת אותי לעצמי, גורמת לי להרגיש אנרגטית, לקבל את עצמי, להקשיב לגופי, למחשבותיי, לרגשותיי, לנקות את הראש , לנשום וללמוד לממש את יכולותיי בהתאמה לכוחותיי.


היא עוזרת לי להכיר בכך שכל יום הוא שונה ומיוחד, וזה בסדר לפעמים להרגיש לא בסדר, השאלה היא מה עושים עם זה- האם נבחר 'לברוח' ולהדחיק את רגשותינו, או שנבחר לתת להם מקום וכך לצמוח בעזרתם?



היוגה מכוונת להכיר בכך שיש בכולנו טוב, יש בנו נשמה, וכן שכולנו עוברים קשיים ותהליכים- וזה מה שמחבר בינינו.


יש משפט שמאוד מלווה אותי מתוך אימוני היוגה "Let your heart be light"- כלומר, לתת ללב להיות קל, וגם לתת ללב להיות אור. לשחרר, לממש את הטוב שבתוכנו- להאיר.



היוגה מעצימה. היא מחזקת פנימית וחיצונית, מאזנת ואוספת פנימה וכדי שנוכל לכוון החוצה את כוחותינו בצורה בריאה. היא מזכירה לי את השלווה הפנימית שקיימת בתוכי, את הכוח שבי.


היוגה מזכירה לי להיות מלאת הכרת הטוב בכל יום מחדש, גם ובעיקר על הדברים הקטנים, וכמובן על הגדולים.

היא גורמת לי להבין שהכל מגיע מאלוקים, הכל בעולמנו זמני ותלוי בו, ולכן אני צריכה לעשות שימוש טוב בגופי, במתנה שהביא לי, בחיים האלו.

כך שבסופו של דבר היוגה כן מתחברת עבורי ליצירה, כי היא נותנת לי השראה, מוטיבציה וכוחות לממש את כוח היצירה והחיים שבי.


כדי למצוא את הכוח לכל התחומים בחיים, צריך לקבל ואהוב את עצמנו, להיות מחוברים אל פנימיותינו, אל מה שאלוקים נתן לנו, ומשם נוכל ללמוד לאהוב את הסובבים אותנו באמת, ולאהוב את החיים שלנו.


אני מקווה בשנה זו להמשיך להיות מחוברת למי שאני באמת, ללמוד על עצמי ועל הסביבה דברים חדשים, להרגיש התחדשות וחיות, למצוא את הטוב והיופי בכל דבר, לממש את יכולותיי, ליצור ולאהוב את החיים.


אז בפתח השנה החדשה, אני ממליצה לכם בחום למצוא דבר אחד שעושה לכם טוב. זה יכול להיות יוגה (ממליצה על Yoga with Adriene, היא מעבירה את הדברים בצורה מדהימה ומרגיעה לטעמי. אפשר לצפות בסרטונים ב-Youtube מהבית ולהתאמן בשקט ובקצב שלכם), כתיבה ביומן, הדלקת נרות ריחניים והקשבה למוזיקה, הליכה, ישיבה בשקט או כל דבר אחר שאתם מתחברים אליו.


הקדישו מספר דקות בכל יום (כן, בכל יום! אתם תרגישו הבדל משמעותי בין הימים שתעשו זאת ובין הימים שלא) להקשיב לעצמכם, להירגע, להתחבר חזרה פנימה, להיזכר בכוחות שאלוקים נתן לכם, ומשם לצאת וליצור חיים נפלאים!

 

שתהיה שנה טובה באמת, שנה של צמיחה, עשייה בריאה, למידה, אהבה, איזון, שמחה ויצירה!

23 views0 comments
bottom of page