top of page
  • Writer's pictureMorit Salter

צילומי פורטרט של זוכת ההגרלה



פגשתי את אסתי, זוכת ההגרלה לצילומי פורטרט שקיימתי בדף הפייסבוק, לצילומים קצרצרים של חצי שעה בלבד לפני השקיעה. זהו הזמן האהוב עליי לצילומים בקיץ, כי בשעה הזאת כבר נעים בחוץ והאור פשוט קסום.


הסתובבנו בגבעת החי"ש באלון שבות, מקום שאני כל- כך אוהבת לצלם בו כי בכל פעם אני מגלה שם דברים חדשים, והאור הזהוב לפני השקיעה האיר הכל בצבעים מקסימים.




בזמן הקצר שהכרנו יכולתי לראות שאסתי היא בן אדם מיוחד, בעלת לב טוב ורבת כישרונות- מורה לשחייה, מקשטת עוגות מדהימות לאירועים, ממשיכה את העבודה המדהימה שעשתה במקום השירות הלאומי שלה בסניף פיתוח ועוד...



היה כיף לצלם את אסתי, היא זרמה עם הרעיונות שלי (כמו להצטלם בין העלים...) והכל בנעימות ובסבלנות. היא בעלת אופי שמשרה רוגע ויש לה חיוך מקסים!



אני מרגישה ברת מזל לתת תחושה טובה לאחרים דרך הדברים שבהם אני מתעסקת, וכשזה בהכרות עם אנשים חדשים זה עוד יותר מיוחד עבורי, כי זה מאפשר להרחיב את מעגל הטוב לכל הצדדים דרך חיבור יותר כנה ואמיתי, וכשאני מגיעה עם לב פתוח, אני מגלה כמה השראה אפשר לקבל מכל אדם כמו מאסתי.


לסיום הצילומים, נהנינו משקיעה מדהימה בגווני ורוד וכתום יפהפיים!




54 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page